Friday, April 2, 2010

CONTEST : Apa Saya Nak Buat Kalau Diberi RM100..










Pe aku nk wat law dpt duit seratus erk??semenjak dua menjak ni ade usha2 cara2 nk jadi kaya raya dengan sikit modal yerk..terpikat la dengan JUTAWANKLIK.com… modal rm100... walaweh, klik2 dpt 300-5 angka shari..waa, hebat siot..nyaris nak join taw..tp, kat tgan aku still x de duit sejumlah or senilai seratus 2..ehehe…misi aku trpaksa ditangguhkan..dalam waktu aku beduka tak cukup duit, aku telah mnjelajah blog ke blog, ade la komen2 negative psl jutawan klik 2.., byk gaks ar..cdey aku taw…bru jer tukar cita2 duduk kat rumah sambil buat duit..huhu…




oleh kerana tak dpt nak jd rkyat mlaysia yg kaya raya, trjumpa la dengan lelaki ini..ehehe... tak jumpe, trserempak jer..die kata nak bg duit kt aku rm100..yahooo...yabedabedu~=]
(trjumpa blog die bile aku search dapat duit rm100..hehe)




so, law dpt la rm100 tue...pe aku nk wat?????










Jeng..jeng… jeng



aku nak guna untuk rebonding rambut aku yang da macan sabut kelapa nie..ahaha… nak jadikan ia lurus mgurai, berayun lembut bak daunan melambai…teringin sgt... hehe…




tapi bile nanti balik kampung kena bebel..pakcik2 n makcik2 yg slalu lepak kt kdai aku 2 msti mgate- ngate, cucuk2 dari blakang… “org bru blik dr Bandar, dah x macam org kampung…..trpengaruh la tu anak ko…blab la bla bla~…..” cehh…meluat nti aku nak dgar ..ma abah aku jugak yg malu..kn? kn? (tp aku still berazam nk wt jgk..=p)

So…..alkesah nya, duit rm100 tue sbnarnya aku nk guna tuk baiki nphone sony aku yg rosak ni..lalala~ aku nk tnjuk pic npon sony aku yg osak ni pn x dpt cz nfon yg aku gune ni nfon yg zmn bile daa..ne ade kmera..cory erk... skrin kaler pn itam putih..ciap ade infrared..pas2, bila aku ckp, org x dgr..org x dgr, tp aku still ckp..bengang aku.. aku brusaha nak kumpul duit taw, tp tak terkumpul n tak terbaiki la nfon aku 2..cdey…try jgk la skg pasang nuff kt blog, ne taw trkumpul rm100..aminn… ehehe…. Tp aku ni x pames, cmne nk laku blog aku..mnulis pun bukan kerna nama…huhu…=]

Tp…..law tul2 aku dpt duit rm100 tue, aku nk wat knduri kesyukuran..mtk d murahkan lg rezki.. ahaha…

Xla…. Guraw jerk… mne cukup..aku punya misi, law ape2 mjlis, nk wat grand2…hee..ngade2 kn??


Papepun law tol a aku insan tepilih yang dpt rm100 tue, aku nak ucap time kasih kat empunya contest yg bg aku jd pemenang brtuah 2.. aku akan blnje die mkn..abiskan rm100 tuee…so, tolongla bg aku… (ni teknik aku menbodek…hahaha…)










(cukup hebat x entry ak tuk join contest ni??haha.... ape???amboi....suke ati korank jerk nak ngutuk erk... key...x per....netaw aku tol2 mnang..hehe.... cube nsib ktakan~lalala.. law korank nk try jgk try clik link kt pic duit 2 eyh)




2 comments:

Lelaki Ini said...

buat rebonding, lepas tu blek kampung pakai tudung jangan bukak²..mesti pakcik & makcik kata :

"bagus anak ko, sejak belajar kat bandar ni makin beriman,"

mak ayah sape yang bangge nanti..? ;p

tQ for joining & good luck ;D

Unknown said...

ahaha... rimas kowt 24jam kt x
bukak2 tdung..

"bagus anak ko, sejak belajar kat bandar ni makin beriman," <----2 yg nk dgr kn.. =]


luck me in ur hand.. ececeh~^^,

Related Posts with Thumbnails